Najpopularniejsze na tej stronie

02 grudnia 2007

Dlaczego?

Dlaczego?

1. Dlaczego nie chcesz brata,siostry synku?
Dlaczego z dala wciąż omijasz mnie?
Dlaczego jesteś zły jak stado wilków?
Patrz! Szczęście mamie uśmiechnęło się.
Więc podejdź tutaj, usiądź przy nas blisko,
oglądnij, jaki piękny stąd jest świat.
A ja Ci obiecuję, dam Ci wszystko.
Zobaczysz,że nie jestem diabła wart.

R.:Dawidku! Uwierz mi!
Dawidku! W nasze dni!
Chodź nie jestem ojcem,
Synem jesteś Ty!
Dawidku, proszę chodź!
Przy mamie, przy mnie siądź.
Kiedy zechcesz, dam Ci znowu taty dni.

2. Uśmiechnij się syneczku, chodź do siostry.
Wraz z mamą obie też przytulą Cię.
Przekonasz się,że ja nie jestem ostrym,
źli ludzie mówiąc okłamują Cię!
Patrz! Rękę właśnie Tobie swą podałem- i serce....
Wraz z mamą Twoją pokochałem Cię.
Choć do tej pory Ciebie nie poznałem,
to proszę chodź Dawidku, chwyć się mnie.

R.:Dawidku! Uwierz mi!
Dawidku! W nasze dni!
Chodź nie jestem ojcem,
Synem jesteś Ty!
Dawidku, proszę chodź!
Przy mamie, przy mnie siądź.
Kiedy zechcesz, dam Ci znowu taty dni.

Kladno 26.09.2007 Roman Kręplewicz

Brak komentarzy: