Najpopularniejsze na tej stronie

09 kwietnia 2007

Jak zawrócić czas?

Jak zawrócić czas?

1.Piętnaście lat miał wtedy mój świat ,
kiedy spotkałem Ciebie.
A Byłaś jak jutrzenki blask ,
śpiew ptaków gdzieś na niebie
I wtedy zrozumiałem że
powinno być tak , jak mi serce każe.
Skorzystać z tych niewielu chwil ,
chwil , które los nam ofiaruje w darze.

...WIĘC.....

Ref.: Jak zawrócić czas do tamtych chwil ,
wspomnień swej młodości?
Jak zawrócić czas i przeżyć znów
chwile tej radości?
Jak pokonać czas by imię Twe
znów realnym było ?
Jak pokonać czas by przeżyć znów
swoją pierwszą miłość ?


2. Dla Ciebie bym swe serce dał .
Dla Ciebie kwiaty , drzewa.
Dla Ciebie wszystko , cały Świat ,
i gwiazdozbiory nieba .
Zapomnieć tego nie da się ,
bo przecież pierwsza miłość nie rdzewieje
Błękitne niebo - oczy Twe ,
bląd włosy , moje serce oszaleje...

...WIĘC...


Ref.: Jak zawrócić czas do tamtych chwil ,
wspomnień swej młodości?
Jak zawrócić czas i przeżyć znów
chwile tej radości?
Jak pokonać czas by imię Twe
znów realnym było ?
Jak pokonać czas by przeżyć znów
swoją pierwszą miłość ?

Roman Kręplewicz

Brak komentarzy: