Najpopularniejsze na tej stronie

09 kwietnia 2007

Zgubione marzenia

Zgubione marzenia

1.Zgubiłem chwilę marzeń..
Rozmyślań nadszedł trans.
Co nam zły los pokaże?
Czym życie skarci nas?
Rozstania i udręki...
I samotności czas...
Smutne słowa piosenki...
Czy to ma łączyć nas?

Ref.: Czy kiedyś przyjdzie taki dzień ,
Który połączy serca dwa?
Czy kiedyś spełni się mój sen?
Będziemy razem Ty i ja?
Zły los odejdzie w siną dal ,
A pustka schowa szpony swe.
Rozwiniesz ścieżek wspólnych szlak ,
Na których odnajdziemy się.............

2. Zgubiłem chwile marzeń
I życia swego bieg...
Powiedz dla czego mażesz
Z pamięci wspomnień treść?
Zostaw choć cień nadziei..
Może znów kiedyś tam
Nowe życie zaczniemy
A los pomoże nam.

Ref.: Czy kiedyś przyjdzie taki dzień ,
Który połączy serca dwa?
Czy kiedyś spełni się mój sen?
Będziemy razem Ty i ja?
Zły los odejdzie w siną dal ,
A pustka schowa szpony swe.
Rozwiniesz ścieżek wspólnych szlak ,
Na których odnajdziemy się.............

3. Zgubiłem chwile marzeń ,
I oczu Twoich blask.
A zarys Twojej twarzy
Zatarł wiekowy czas.
Tak bardzo chciałbym znaleźć
Wspomnienie tamtych dni.
Alejka w chełmskim parku
I na ławeczce my.


Ref.: Czy kiedyś przyjdzie taki dzień ,
Który połączy serca dwa?
Czy kiedyś spełni się mój sen?
Będziemy razem Ty i ja?
Zły los odejdzie w siną dal ,
A pustka schowa szpony swe.
Rozwiniesz ścieżek wspólnych szlak ,
Na których odnajdziemy się.............

4. Zgubiłem chwile marzeń
I ciepła Twego ślad.
Powiedz ile wytrzymać mam?
No ile jeszcze lat
Wiem-wzejdzie Słońce nadziei
Naszego szczęścia blask.
I nic nas już nie rozdzieli..
Nawet staruszek czas.

Ref.: Czy kiedyś przyjdzie taki dzień ,
Który połączy serca dwa?
Czy kiedyś spełni się mój sen?
Będziemy razem Ty i ja?
Zły los odejdzie w siną dal ,
A pustka schowa szpony swe.
Rozwiniesz ścieżek wspólnych szlak ,
Na których odnajdziemy się............


Roman Kręplewicz

Brak komentarzy: