Najpopularniejsze na tej stronie

18 kwietnia 2007

To ja wołam


To ja wołam...

1 Ciągle myślę o tych chwilach co przeżyłem,
Widzę obraz tamtych miejsc, o których śniłem.
Cofam się do czasów , w których kiedys byłem
Wciąż pamiętam chwilę, gdy Cię zobaczyłem.

Ref. Tak, to ja wołam Cię z daleka,
Tak, to ja kocham, to ja czekam.
Tak, to ja jestem, tym kim byłem,
Gdy pokochałem, uwierzyłem...
Więc proszę daj mi znak istnienia
Urzeczywistnij me marzenia
pozwól mi znów uwierzyć w siebie
bym się nie musiał bać o Ciebie

2 Zieleń lasów roztoczańskich nas rozdziela
Setki różnych krajobrazów , dwa wesela...
Przypominam sobie tamte chwile teraz...
Czuje jak me serce głośno woła Ela!!!

Ref. Tak, to ja wołam Cię z daleka,
Tak, to ja kocham, to ja czekam.
Tak, to ja jestem, tym kim byłem,
Gdy pokochałem, uwierzyłem...
Więc proszę daj mi znak istnienia
Urzeczywistnij me marzenia
pozwól mi znów uwierzyć w siebie
bym się nie musiał bać o Ciebie

3 Choć skazany jestem żyć wciąż bez nadziei
i marzenia, tamte dawne diabli wzięli,
Jak bumerang wraca do mnie to wspomnienie,
Twoje włosy, Twoje oczy, zapach Twój.

Ref. Tak, to ja wołam Cię z daleka,
Tak, to ja kocham, to ja czekam.
Tak, to ja jestem, tym kim byłem,
Gdy pokochałem, uwierzyłem...
Więc proszę daj mi znak istnienia
Urzeczywistnij me marzenia
pozwól mi znów uwierzyć w siebie
bym się nie musiał bać o Ciebie

18.04.2007 Roman Kręplewicz
dzień moich urodzin

Brak komentarzy: