Najpopularniejsze na tej stronie

09 kwietnia 2007

Zasłoniłaś mi świat

Zasłoniłas mi swiat


1. Ty , zasłoniłaś mi ten świat.
I góry , lasy , i jeziora ,
Gdy , zobaczyłem Ciebie jak
Zjawisko lata hen , gdzieś w chmurach.
Kiedy Zaczęłaś zbliżać się ,
To serce moje , biło już dla Ciebie ,
Gdy pierwszy raz pocałowałem Cię ,
Poczułem się jak...
Tego właśnie nie wiem...

2.Gdy Otworzyłaś serce swe ,
Wprowadziłaś w życia swego drogę
Wiec , co Zrobiłaś , chcesz czy nie...
Wyrzuciłaś z serca mego trwogę.
Kiedy poznałem Ciebie tak
Że wiedziałem co to znaczy miłość ,
Nie przypuszczałem wtedy że
Musi być tak , by to się skończyło.

3.Teraz wspomnieniem Jesteś już ,
Życie moje w koszmar Zamieniłaś.
Poszłaś , odeszłaś , no i cóż...
Lecz pragnę Abyś powróciła.
Kiedy nadejdzie taki czas ,
Gdy Wypełnisz znowu serce moje ,
Miłość połączy dusze dwie ,
Przypieczętuje związek dzieci dwoje.

Roman Kręplewicz

Brak komentarzy: