Najpopularniejsze na tej stronie

01 maja 2007

Napisane sercem

Napisane sercem

1.Jak obiecałem, zadzwoniłem,
żal za gardło mnie ścisnął.
Kiedy po latach Cię usłyszałem,
chcę znów iść z Tobą w przyszłość.
kiedyś pogodna, jak letni wieczór
Ty w swoim domu pod lasem.
Dziś, nie spokojna pełna goryczy, płaczesz...

Ref.Dobrze pamiętam kiedy to było,
wtedy nas rozdzielili.
Upokorzyli, to co w nas tkwiło,
we mnie jest do tej chwili.
Zmięli, zdeptali prawdziwą miłość,
z nami się nie liczyli.
Zadali rany, zamknęli w domu
i tak nas zostawili.

2.Od tamtej pory szukałem Ciebie,
w drzewach i w słońca blasku.
Ty zawsze byłaś moim natchnieniem
choć żyłem jak w potrzasku.
Serce stłamszone, myśli o Tobie,
u boku jest kobieta.
Wstaję co rano,popatrzę na nią
i krzyczę, to przecież nie Ta!!!

Ref.Dobrze pamiętam kiedy to było,
wtedy nas rozdzielili.
Upokorzyli, to co w nas tkwiło,
we mnie jest do tej chwili.
Zmięli, zdeptali prawdziwą miłość,
z nami się nie liczyli.
Zadali rany, zamknęli w domu,
i tak nas zostawili

3.Chodź przez telefon słyszę ,że płaczesz,
i opowiadasz mi wszystko,
to wiem na pewno , chcę byś wróciła,
byś była przy mnie, blisko.
Pozwól odnaleźć, co zgubiliśmy,
pozwól naprawić przyszłość.
Abyśmy wreszcie byli szczęśliwi,
żeby nam życie wyszło.

Ref.Dobrze pamiętam kiedy to było,
wtedy nas rozdzielili.
Upokorzyli, to co w nas tkwiło,
we mnie jest do tej chwili.
Zmięli, zdeptali prawdziwą miłość,
z nami się nie liczyli.
Zadali rany, zamknęli w domu
i tak...

1 maj 2007 Roman Kręplewicz

7 komentarzy:

doda pisze...

Bardzo fajne teksty i jeszcze fajna muza to będzie hit. Znam romka osobiście i nie sądziłam że potrafi tak fajnie pisać . Jestem bardzo miło zaskoczona . Romek trzymaj tak dalej. Pozdrawiam Doda :-)

Jolanta P. pisze...

I bardzo dobrze, że zaczął pisać. Ja wiem dla odmiany dla kogo i dlaczego powstał ten tekst i cieszę się, że tak ładnie przelałeś Romku to w słowa piosenki...
Tekst bardzo mi się podoba.

Romek pisze...

Dziękujemy, pozdrawiamy!

Romek pisze...

Cześć Doda.Pozdrawiany!

Romek pisze...

Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie.Szukaj mnie na You Tube ☺️

Romek pisze...

Daj znać gdzie?

Romek pisze...

1