Najpopularniejsze na tej stronie

23 maja 2007

Ja czekam

Ja czekam. - Piosenki z podróży

1 Wsiadłem w pociąg, jadę. Dokąd?
Sama Wiesz.
Dwadzieścia lat przerwy było,
pora,by to się skończyło.
Rób co chcesz.

2 Każdy jeden dzień bez Ciebie
jest jak piekło w naszym niebie.
Sama Wiesz.
Wszystko zróbmy tak, jak było
by małżeństwo zaiskrzyło.
Rób co chcesz.

3 Jestem coraz bliżej Ciebie,
sen się spełnił, jest pragnienie
Twoich ust.
Moje serce ciągle płacze,
nie wiem, kiedy Cie zobaczę.
Ulżyj mu.

4 Jeszcze kilkadziesiąt godzin,
poczujemy się jak młodzi.
Ja i Ty.
Gdy znów siebie zobaczymy,
chcę, abyśmy uwierzyli
w swoje dni.

5 Kiedyś było nam cudownie,
las, ten w Kunkach niech Ci powie,
Byłem tam.
Mimo,że odeszłaś w kwiatach,
proszę wróć, po tylu latach.
Ja czekam.

Katowice 18.05.07 Roman Kręplewicz

Brak komentarzy: