Najpopularniejsze na tej stronie

04 maja 2007

Obrazy nocy

Obrazy nocy

1 Dzień zakończył swoją pracę,
odszedł gdzieś daleko, w świat.
Przyszła noc, przyniosła w darze,
stos obrazów z dawnych lat.
Ozdobiła je gwiazdami,
księżyc blask wysypał też,
Ciągle żyje nadziejami w miejscu, gdzie...
No przecież wiesz….

Ref .Lasów szum i wiatru śpiew
Ciebie mi przypomina
Szybciej w żyłach krąży krew,
bo Ty jesteś, tą jedyną
z która życie dzielić chcę
Świat na nowo zaczynać.
Wiedz ,że ja chcę z Tobą być
byś była w życiu szczęśliwa.

2.Wymieniają się jak slajdy
obrazy tej nocy
Zieleń lasów, nieba błękit
Twe niebieskie oczy.
Nie zapomnę snu i Ciebie.
Zawsze ze mną będziesz.
Jak Wenus co noc na niebie
Szum rzeki w kolędzie.

Ref .Lasów szum i wiatru śpiew
Ciebie mi przypomina
Szybciej w żyłach krąży krew,
bo Ty jesteś, tą jedyną
z która życie dzielić chcę
Świat na nowo zaczynać.
Wiedz ,że ja chcę z Tobą być
byś była w życiu szczęśliwa.


3. Wstaję ,jak co rano, praca
dzień się rozpoczyna.
Ciągle w głowie mam pytanie,
gdzie jest ta dziewczyna?
Od lat rana w sercu krwawi,
lecz, czy się wygoi?
Czy pozwolisz się odnaleźć,
po śladach stóp Twoich?


Ref .Lasów szum i wiatru śpiew
Ciebie mi przypomina
Szybciej w żyłach krąży krew,
bo Ty jesteś, tą jedyną
z która życie dzielić chcę
Świat na nowo zaczynać.
Wiedz ,że ja chcę z Tobą być
byś była w życiu szczęśliwa.

2007-05-04 Roman Kręplewicz

Brak komentarzy: