Najpopularniejsze na tej stronie

27 maja 2007

Odjeżdżam

Odjeżdżam - piosenki z podróży

1. Ciepła noc, gwiazdy na niebie,
znowu wracam tam,
gdzie szare dni i złe wspomnienia,
a ciebie w sercu mam.
Kiedy znów wrócę Cię zobaczyć?
Nadzieja we mnie jest.
W życiu już nie pozwole stracić
dzieci Ciebie i mnie.

2. Chodź pokolenie starej daty
zapomniec o tym chce,
że słuchaliśmy mamy, taty,
nie serca, ono wie,
co straciliśmy przez emocje.
Pomieszaliśmy los.
Szlaki dróg naszych w chwili tej
przyszedł połączyć czas.

3. Znów usłyszałem Cię z daleka,
znów zadzwoniłaś mi.
Znów zapewniłaś mnie ,że czekasz,
ja czekam tyle dni...
Już rozmawiałem z Twoją Mamą,
chodź nie wierzyła mi,
że nadal jestem, kocham, pragnę,
przez utracone dni.

4. Zapewniam Cie kochana Mamo,
Elżbietę kochać chcę.
Kochałem zawsze, każdy ranek.
Wieczory i we dnie.
lata mijały, ja wierzyłem,
że spotkam znowu Ją.
Tę którą kocham i kochałem,
i kochać chcę ją wciąż.

Radom, 21.05.2007 Roman Kręplewicz


Brak komentarzy: