Najpopularniejsze na tej stronie

27 maja 2007

Spowrotem

Spowrotem - Piosenki z podróży

1. Zmęczony wsiadłem w pociąg.
Jadę. Dokąd? Nie wiem sam.
Zostawiam przyszłość jeszcze chwilę,
i kogoś w sercu mam.
Ktoś tajemniczy jest jak noc
gwiazdami obsypana.
Jest to uczucie,łączy nas.
Ty jesteś roześmiana.

2. Chodź jade sam pociągiem
miejsce z boku zawsze jest.
Wiem ,że wrócisz jak sen, do mnie.
Czas uśmiechnąć się.
Chodź czekam niecierpliwie,
czas ucieka, echo śpi.
Otwarte okno w moim sercu,
w którym wciąż mieszkasz Ty.

3. Roztocze znów zielone,
zamojszczyzna żegna mnie.
Zostawiam tutaj serce swoje,
los łaskawy jest.
Spotkania czas tak szybko minął,
w Zamościu na Starówce.
Nastąpił przełom w sercu moim
i życia mdłej wędrówce.

4. Kochanie, zapach Twoich włosów
całkiem mnbie przenika.
Jak nowy dzień, i piękny sen,
przechodnie na chodnikach.
Znów twoja delikatną twarz
w oczach i w sercu mam.
Wiem,że dla Ciebie tylko żyję,
wiem,że nie jestem sam.

Lublin 21.05.07 Roman Kreplewicz

Brak komentarzy: