Najpopularniejsze na tej stronie

27 maja 2007

Na spacerze

Piosenki z podróży- Piosenki z podróży

1. Wreszcie się Ciebie doczekałem.
Mogłem przytulić, poczuć Cię.
Wreszcie sie znowu uśmiechałaś,
goiłaś ranę w sercu mym.
widziałem smutek w twoich oczach,
radość w twym sercu rodzi się.
Po latach znowu Cię spotkałem,
znowu, jak dawniej, kochamy się.

2. Przyszliśmy razem na Starówkę,
zamojski rynek witał nas.
Ty przytuliłaś swoją główkę,
serca dwa razem biły w takt.
Przyglądaliśmy się wspomnieniom,
na fotografiach z tamtych lat.
Daliśmy upust swym marzeniom,
znów razem chcemy iść przez świat.

3. Daleka droga jest przed nami.
Dla czego nas ukarał los?
Chociaż osobno, miedzy nami
miłość przetrwała, tak jak czas.
Jesteśmy sobie przeznaczeni,
tylko Najwyższy o tym wie,
że czas spędzony tu, na Ziemi
dla Ciebie wciąż poświęcic chcę.

4. Cały czas jesteś w moich myślach,
ciągle kochana,uwierz,że
jak Ciebie znowu zobaczyłem
w zamojskim słońcu, w złoty dzień,
w sercu mym okno otworzyłaś,
wpuściłaś wiatr,nadzieje też.
Na prawdę w nim juz zamieszkałaś,
pozostań w nim, ja proszę Cię.

5. Dwadziescia cztery długie lata
wzięły połowę życia nam.
Zgubiły ślady,losy świata,
przetrwało to,co żyje w nas.
Odżyły znów wspólne wspomnienia,
nadeszły nasze wspólne dni.
Aby nam szczęście się spełniło,
do końca z Tobą chcę już być.

6. Zbudować nowy chcę fundament,
dla Ciebie , dzieci, wspólnych chwil.
Chcę uspokoić duszy lament,
więc proszę Elu pozwól mi.
Opanuj wszystkie złe wspomnienia,
wyrzuć ból,który w sercu tkwi.
Niech spełnia sie nasze marzenia,
gdzie dom jest, dzieci, ja i Ty.

Lublin 21.05.2007 Roman Kręplewicz

Brak komentarzy: